80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Friday, April 14, 2006

A question of Dynasty


Αγαπητό μου κοινό και πολυπληθείς αναγνώστες,
-εμπνεόμενη από σχόλιο του πιστού μου αναγνώστη Nonprivatelife και ...
προϋποθέτοντας ότι, όπως κι εγώ, δεν χάνατε επεισόδιο για επεισόδιο της Δυναστείας, σας απευθύνω το κρίσιμο ερώτημα:

Ποιός ήταν ο αγαπημένος σας ήρωας;

Η δική μου απάντηση δεν μπορεί να περιμένει: Dex Dexter (o γκόμενος της Τζόαν Κόλλινς αν θυμάστε, τρίτη σειρά, τέρμα δεξιά στην ανωτέρω φωτο).

9 Comments:

Blogger the ibt said...

Τελικά ίσως και να μπορώ να βοηθήσω: Προσφέροντας το theme της δυναστείας εδώ.

4:17 AM

 
Blogger electroman said...

This is an easy question! Of course it was Joan Collins (!) Alexis rules!

5:55 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Thanks iblog!

Ηρακλή η αλήθεια είναι ότι η Αλέξις είχε πολύ class! Ειδικά όταν έπαιρνε τα περίφημα μπάνια της στη μπανιέρα με αφρόλουτρα και τον Dex. Πολύ επίπεδο η γυναίκα!

10:15 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Εγώ πάντα ταυτιζόμουν με τις προδομένες...

2:09 PM

 
Blogger 7Demons said...

η Alexis!!!!!-ειδικά όταν βασάνιζε το κρυφοπούτανο την Κρυστάλλω!!!

1:25 AM

 
Blogger Damsel in Stress said...

Ντεξ Ντέξτερ και τα μυαλά στα κάγγελα. Όχι βέβαια ότι αν μου καθόταν και κανας άλλος από τους φοβερούς γκόμενους που κόψανε βόλτες κατά καιρούς θα έλεγα όχι ... μη λέμε και τέρατα.

12:49 PM

 
Blogger cheshire cat said...

ithela to malli tou jeff! (etsi den ton elegan?)

ntropi.

8:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Λείπει από τη φωτό η δικιά μου αγαπημένη η Heather Locklear ως 'Sammy Jo' Dean Το ΑΠΟΛΥΤΟ Ξανθό των 80's

5:31 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Όντως. Σοβαρή παράλειψις.

Θεά η Χέδερ!

10:05 AM

 

Post a Comment

<< Home