80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Sunday, April 23, 2006

Μας συγχωρείτε για τη διακοπή...

Μη σκιάζεστε πολυπληθείς μου αναγνώστες. Δεν κλείνουμε το μπλογκ, ούτε το διακόπτουμε έστω για λίγο...

Απλώς θυμήθηκα την προϊστορική εποχή της τηλεόρασης με τους δύο και μόνον δύο διαύλους ΕΡΤ και ΥΕ ΝΝΕΔ, όταν ανάμεσα στα προγράμματα ή -ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ- κατά τη διάρκειά τους, έπεφτε η καρτέλλα "ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ".

Όχι, δεν σας συγχωρούμε, δεν σας συγχωρήσαμε ποτέ. Μας σπάγατε τα νεύρα, οι διακοπή κράταγε πάρα πολύ και την αισθανόμασταν σαν απόρριψη μπορώ να σου πω!

Μόνο σε μια περίπτωση μας χρυσώνατε το χάπι: με τα μουσικά διαλείμματα του Ζακ Μεναχέμ. Τα θυμάται κανείς;

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Λοιπόν απορώ...τόσο πολύ τηλεόραση έβλεπες; Και πότε έπαιζες; Έγω του δρόμου ήμουν τελικά...

2:03 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ε, μη μου πεις τώρα ότι δεν θυμάσαι αυτές τις απαίσιες διακοπές;

2:55 PM

 
Blogger Xilaren said...

Δεν είχε και μία μπλε κάρτα που έλεγε "συΓΓνωμη για τη διακοπή"; Είχε μία περίεργη γραμματοσειρά και τη θυμάμαι )είοανι δυνατόν;;;)γιατί ήμουν μικρή στο σχολείο και αυτό το διπλό Γ μου καθόταν στο λαιμό!

3:30 AM

 

Post a Comment

<< Home