80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Wednesday, April 19, 2006

Παιχνίδια της μνήμης




1. Αγκαλίτσας-Μελισσάκι -φωσφόριζε στο σκοτάδι και τον έπαιρνες αγκαλιά να μη φοβάσαι το βράδυ...
2. Παγουρίνο (ή Παγούρο) -παιδικό παγουράκι με βιδωτό καπάκι. Όταν κυκλοφόρησαν έγινε χαλασμός!
3. Playmobil
4. Τουβλάκια Lego
5. Κούκλα Bibi-bo -εκδοχή της Barbie
6. Calcitos -μια έγχρωμη σκηνή τυπωμένη σε χαρτόνι πάνω στην οποία με πίεση μπορούσες να τοποθετήσεις διάφορες μορφές σε χαλκομανία.
7. Τατουάζ που το γλύφεις (για την ακρίβεια το γεμίζεις σάλιο) και το κολλάς με δύναμη στο δέρμα, το κρατάς σταθερά στη θέση του να μην χαλάσει και μετά το τραβάς
8. Χρυσόψαρα -πολύ της μόδας μια εποχή...
9. Σιδερότυπα -τα πέρναμε απο τα "νεανικά" περιοδικά
10. Ντύσε την κούκλα -παιχνίδι στην τελευταία σελίδα της Μανίνας (για να εκμεταλλευτούν το illustration εξώφυλλο). Ουσιαστικά ήταν χαρτοκοπτική. Έκοβες τη μορφή της κούκλας και τα διάφορα αξεσουάρ και ρούχα και δοκίμαζες outfit. Κι όμως ήταν διασκεδαστικό!

15 Comments:

Blogger ci said...

Lego είχα ..με τα κουτιά! Ώρες ατέλειωτες τα καλοκαίρια.

Η δε χαρτοκοπτική της Μανίνας, σκέτη μανία.
Οπως πάει, το βλέπω να πηγαίνω στο περίπτερο και να τους ζητάω Μανίνα - νομίζω δεν κυκλοφορεί πια ε?

11:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ο Σπορτ Μπίλυ ποιανής ήταν γκόμενος;

11:14 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@snowflake: Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί Νιφάδα μου, τι να σου πώ; Θυμάμαι ότι κάπου είχα διαβάσει ότι έγραφε την εποχή εκείνη ο Μουρατίδης τη Μανίνα!!!!

@nonprivatelife: Τα είχε με μια χοντροκέφαλη ξανθιά με κοτσίδια (όχι εμένα!). Μεταξύ μας ο sportbilly πρέπει να έπαιρνε αναβολικά. Θυμάστε τι περίεργο σώμα είχε; Εμένα μου άρεσε η κακιά μάγισσα -Ζελντα τη λέγανε; Θα ανεβάσω φωτο σε επόμενο ποστ!

12:31 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Μπράβο herco!!!!!
Βάντα! Ωραίο όνομα..

11:55 PM

 
Blogger cobden said...

Και ο Sport Billy τα είχε με την Lilly( καλό πουτανακι!!!)αν και δεν παίρνω όρκο πως οι σχέσεις του με τον σκύλο του Willie ήταν τελείως αγνές...

2:55 AM

 
Blogger vasvoe said...

Ο αγκαλίτσας!!!!

8:08 AM

 
Blogger susurada said...

Την Παταπούφα μια χοντρή κούκλα με τεράστειο κεφάλι και πορτοκαλί μαλλιά τι θυμάστε??Τον Φασουλέτο??Ψιλόλιγνος πάνινος κούκλος με σκούφο σε γαλάζιο η ρόζ χρώμα...Μοιραζόμουν το κρεβάτι μου για πολλά χρόνια μαζί του.. η πιο σταθερή μου σχέση!

3:45 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Την Παταπούφα την θυμάται ο Μάρκος. Εγώ τίποτα από τα δύο!

10:07 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Δεν τους θυμάμαι Ηλία μου τους εξωγήινους, εκτός αν εννοείς κάτι τερατάκια με μαλλιά χρωματιστά προς τα πάνω. Γκαζάκια έχω ακόμα!

3:30 AM

 
Blogger dragonfly said...

Αυτο το υπεροχο μπουσουλινατο μωρο, το ΠΙΤΣΙΠΟΠΑΚΙ, που άνοιγε η φορμούλα του στο κολαράκι κ ειχε ενα κοκκινο φιλι εκει, στον ποπουδακο.... χιχι! ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ?

1:39 AM

 
Blogger dragonfly said...

Αααα! Ο αγκαλίτσας ή αλλιώς φωτεινούλης (ετσι τον ξερω εγω) ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ! Ναι το ομολογώ! Τον είδα! Με συγκίνησε! Τον αγόρασα!

6:18 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Τον φωτεινούλη τον έχω ακόμη...

Μου θυμίζει γλυκιές εποχές του '86 στην Αθήνα.

Και φωσφορίζει ακόμη, φυσικά xD

5:12 PM

 
Anonymous Anonymous said...

τελειο blog!!! Ton fasouleto ton thymatai kaneis? Kai ekeino to paixnidi me tous pigguinous me rodakia pou katevainan apo tsoulithra???

8:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΠΑΤΑΠΟΥΦΑ?????

3:15 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ο παταπούφας τελευταία συχνάζει γκάζι

5:44 AM

 

Post a Comment

<< Home