80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Wednesday, May 03, 2006

Από τον Ralph στα καρπούζια μέσω Ολυμπιάδας



Το Καράτε Κιντ Ι το είδα στο σινεμά τρεις φορές -τη μία εξ'αυτών όρθια!!! Που να ήξερα ότι θα το έδειχνε αργότερα σε τακτά διαστήματα το Μέγκα.. Και βέβαια όπως όλοι με είχε πιάσει και μένα η μανία με τις πολεμικές τέχνες και ονειρευόμουνα να πλακώνω στις γρήγορες τους αχώνευτους συμμαθητές και τους καθηγητές μου. Η κα. Ε. ούτε να ακούσει βέβαια για καράτε. Αχ ρε μάνα, τώρα μπορεί να ήμουν Ολυμπιονίκης.

Τέλος πάντων με το Ralph Macchio είχα φάει μεγάλο κόλλημα. Μάζευα φωτογραφίες του, έβλεπα όλες τις ταινίες του (σιγά τη φιλμογραφία, τέλος πάντων), έρωτας μεγάλος. Είχα άλλωστε πάντοτε αδυναμία μεγάλη στους πολύ μελαχρινούς άντρες -ίσως επειδή εγώ δεν είμαι. Ούτε μελαχρινή. Ούτε άντρας.
Αφού ως παιδί είχα όνειρο να με κλέψει ένας γύφτος και να πουλάμε με το Ντάτσουν του καρπούζια στο διηνεκές...

(Μάρκο, λες;)

12 Comments:

Blogger anarchitect said...

Επιτέλους! Να ένα θέμα που μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι θυμάμαι!
(ναι, ίσως είναι από τις πάρα πολλές επαναλήψεις.. αλλά...)

Αγαπημένες ατάκες: "Breath in, Breath out" και "Wax on, wax off"

Επίσης δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές είχαμε προσπαθήσει να "αντιγράψουμε" σκηνές από την ταινία με την αδερφή μου... (και ακόμα το κάνουμε...) Μόνο που πάντα με νικάει.... :(

Απίστευτο...!

6:05 PM

 
Blogger Alexandros said...

Λόγω αυτής της ταινίας έκανα 5 χρόνια Tae Kwon Do...

12:39 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@Αλέξανδρος: Σοβαρά;;;; Μπράβο! Ωφελήθηκε και κάποιος!

@anarchitect: Είδες που γεφυρώσαμε το χάσμα των γενεών;

1:39 AM

 
Blogger enteka said...

μου φαίνεται απίστευτο πραγματικά αλλά σήμερα είναι 45 χρονών (αλλά λόγω babyface κρατιέται μια χαρά)http://www.celebritynooz.com/watn/macchio.html

5:10 AM

 
Blogger Alexandros said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:37 AM

 
Blogger Alexandros said...

@ Ιφιμέδεια

Σοβαρότατα! Ξεκίνησα στα 8 μου και σταμάτησα στα 13! Αχαχαχαχαχ! :)))

(Βεβαια το Tae Kwon Do δεν έχει εκείνη την περίφημη κλωτσιά, που έδωσε ο Ralph στο τέλος της ταινίας, αλλά τέλοσπάντων..) :PP

9:38 AM

 
Blogger electroman said...

teleio to karate kid!to exo dei toulaxiston 20 fores!

10:33 AM

 
Blogger anarchitect said...

Ναι... σιγά το χάσμα.... :)

Θυμάμαι όμως, ότι από όταν είδα την ταινία, ήθελα να πάω Ιαπωνία...
(πήγα πέρσι...!!!!)



-Πάντως εμένα δεν μου άρεσε καθόλου ο Daniel-San.

11:51 AM

 
Blogger Αταίριαστος said...

Μία ταινία στην οποία κανείς δεν γέλασε βλέποντας κάποιον να μαθαίνει καράτε βάφοντας τοίχους και πλένοντας αμάξια!
Θυμάμαι πάντως τις ιαχές και τα χειροκροτήματα στα οποία ξεσπάσαμε όταν ο πιτσιρικάς καταφέρνει το τελικό χτύπημα του γερανού και κερδίζει τον αγώνα!!!

1:04 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@enteka: Τον είδα και απογοητεύτηκα. Θα κρατήσω την παιδική μου ανάμνηση...

@Αλέξανδρο: έχεις το θαυμασμό μου!

@Ηρακλή: και βάλε!

@anarchitect: ζηλεύω για Ιαπωνία. Γράψε μας στο μπλογκ σου για το ταξίδι αυτό.

@αταίριαστο: έχεις δίκιο! Τα είχα ξεχάσει τα χειροκροτήματα!

1:28 PM

 
Blogger anarchitect said...

Σκοπεύω....
Καλημέρα! Μάκια

5:30 AM

 
Blogger Oneiros said...

Η "στάση του φοίνικα" έδινε κι έπαιρνε στις μαγκιές στα σχολεία το '84 (ο "γερανός" ήταν στο KK2). Χάρη στις ταινίες αυτές έγιναν δημοφιλείς οι πολεμικές τέχνες στην Ελλάδα, σε μεγάλο βαθμό. Από τον περασμένο Νοέμβρη, ο κύριος Miyagi δεν παραδίδει πλέον μαθήματα καράτε...

4:33 PM

 

Post a Comment

<< Home