80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Sunday, May 14, 2006

Ερώτηση κρίσεως


Κατόπιν σφοδρών αντιπαραθέσεων, το ζεύγος Ιφιμέδεια και Μάρκος αποφασίσαμε να καταφύγουμε στη γνώμη των πολυφίλητων αναγνωστών μας προκειμένου να καταλήξουμε σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα:

Τα Fofico είχαν την ίδια γεύση με τα σημερινά Φουντούνια;

Η Ιφιμέδεια λέει ΝΑΙ (και τρώει -καθώς γράφει- ένα μεγάλο πακέτο Φουντούνια, γεμάτη νοσταλγία).
Ο Μάρκος λέει ΟΧΙ (και τρώει ένα μεγάλο πακέτο Δρακουλίνια αναπολώντας την Pizza Mexicana -τι τριχασμός Θεέ μου!).

Εσείς τί λέτε;

52 Comments:

Blogger Xilaren said...

εμείς λέμε that THEY BOTH SUCK!!!

χάλια, χάλια, χάλια...

ψήφο στο Μάρκο για τα δρακουλίνια!

:-)

2:31 PM

 
Blogger greekgaylolita said...

Χαχα!
Εγω πάλι προτιμω
τα Pacotinia:))

3:46 PM

 
Blogger electroman said...

Eixan diaforetikh geush 100% ta fofico eixane geush fustiki enw ta fountounis geush fountouki...opote oxi! To xero giati ta Fofico htan ta agaphmena mou, I was devastated otan ta stamathsan...

5:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Yπάρχουν ακόμα αμφότερα; Εγώ έτρωγα Pacotinia. Τα άλλα μου ήταν ολίγον εμετικά...

5:20 PM

 
Blogger Λύσιππος said...

Μου φαίνεται δεν προλάβατε τα γαριδάκια Μπόζο, ή τη γκοφρέτα Σαφάρι!

10:56 PM

 
Blogger cobden said...

Σίγουρα όχι!!!Τα Φουντούνια είχαν πολύ ωραία γεύση, τα Φοφίκο ήταν τελείως άνοστα(γι'αυτό και σταμάτησαν, iraklisk :-)!Τα πιο εμετικά βέβαια ήταν τα ΠΙΤΣΙΝΙΑ και οι ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!!!Πολύ αγαπημένα τα ΠΑΚΟΤΙΝΙΑ( τα οποία τρώω ακόμη), τα ΔΡΑΚΟΥΛΙΝΙΑ και τα VIDEO SNAC (τα θυμάται κανείς??)

PS Νομίζω πως είχαν βγει και τυρογαριδάκια ΚΑΡΟΛΑΪΝ από την ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΙΑ, με φοτο της ομώνυμης ηρωϊδας απ'έξω.Καλά θυμάμαι??

11:48 PM

 
Blogger Xilaren said...

ε, μιας και άνοιξε η κουβέντα:

"Τι και ΤΙ " ... τα σνακ που περιμένατε πώς και πώς!

(ήταν πολύ κρίμα που τίποτα από αυτά δεν επιτρέπονταν να μπεί στο σπίτι μου!!! α, ρε, μάνα!)

1:31 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αγαπητοί μου φίλοι,

πόσο χαίρομαι που μοιράζεστε τον προβληματισμό μας! Αν και όπως φαίνεται δεν έχω δίκιο, χαίρομαι που διαπιστώνω την οξυδέρκεια όλων σας!

@xilaren: Διαφωνώ και τα κιλά μου το αποδεικνύουν. Ο Μάρκος τρελλαίνεται για Δρακουλίνια!

@stg: ήταν ένα ανθυγειινό σνακ, σαν τα γαριδάκια, αλλά με γεύση φυστίκι, όπως σωστά θυμάται ο Ηρακλής!

@greekgaylolita: Ωραία και τα Πακοτίνια (ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει...)

@Ηρακλής: Εσύ παιδί μου είσαι ειδήμων! Κι εγώ στενοχωρήθηκα όταν σταμάτησαν κι αναζήτησα αλλού παρηγοριά (στα Φουντούνια).

@Nonprivatelife: Οι ερωτήσεις σου απαντήθηκαν. Τα Φοφίκο τα έφαγε η Λήθη, τα φουντούνια η Ιφιμέδεια...

@Λύσσιπος: Βεβαίως και θυμόμαστε γαριδάκια Μπόζο και γκοφρέττα Σαφάρι!!!! Μην μας περνάς για τζόβενα! Απίστευτος ο Μπόζο, αν και λίγο φοβηστικός, σαν τον υπερφυσικό κλόουν των Μακντόναλτς...

@cobden: Όπως καταλαβαίνεις, έχεις γίνει πλέον σχολιαστής μυθικών διαστάσεων σε αυτό το μπλογκ! Που τα θυμάσαι όλα αυτά βρε παιδί μου; Μας έχεις βάλει τα γυαλιά!!!

Τις καρδούλες τις θυμάμαι, αλλά τα βίντεο σνακ όχι. Πώς ήταν άραγε;

Βεβαιότατα υπήρχαν γαριδάκια της Τόλμης και της Γοητείας, αλλά έπρεπε να φέρουν προειδοποίηση σαν τα τσιγάρα: Αν καταναλωθούν με Τόλμη, χάνεις τη Γοητεία σου (ένεκα τα υπερβολικά κιλά που θα πάρεις).

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΦΟΦΙΚΟ ΤΕΛΙΚΑ;;;

1:35 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@xilaren: Μαζί απαντούσαμε! Τα τι και τι δεν τα θυμάμαι. Πώς ήταν;

1:35 AM

 
Blogger  said...

χαιρομαι που θιγετε το θεμα "φοφικο", καθως πιστευω ακραδαντα οτι η απωλεια τους εχει στιγματισει μια ολοκληρη γενια.

απ' οσο θυμαμαι ειχαν την ιδια γευση με τα φουντουνια (και τα δυο απο φυστικι ειναι -τι φουντουκια μου λετε), αλλα αυτο που τα διαφοροποιουσε ηταν το σχημα και η υφη (τα φοφικο θυμιζαν φυστικι σε τομη και ηταν πιο crunchy).

αυτο που "εφαγε" τα φοφικο ηταν η ελλιπης διαφημιστικη εκστρατεια, σε αντιθεση με τα φουντουνια που ειχαν επιστρατευσει τον χαρυ κλυν. οι διαφημισεις αυτες, μαζι μ'εκεινες για το κοκο μιλκ της αγνο, νομιζω οτι ειναι αντιπροσωπευτικες για το χιουμορ της εποχης.

μπρρρρ...

1:49 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αγαπητέ μ.

ταράζεις τα νερά. Δίνεις νέο ενδιαφέρον στο ζήτημα! Ώστε ισχυρίζεσαι μαζί μου ότι είχαν την ίδια γεύση; Ο αγώνας λοιπόν δεν χάθηκε...
χιχιχι

3:49 AM

 
Blogger electroman said...

eimai sigouros oti eixane geush fustiki kai sxhma fustiki!Den eixan sigoura thn idia geush!Mou eixane leipsei para polu-ta etrwga kathe mera...trust me on this one!Ta ti kai ti htan theika!Yphrxan treis geuseis: fusikh, pizza, paprika!polu wraia...

7:34 AM

 
Blogger 7Demons said...

Πιτσίνια και sprite.Σαν παιδιά δεν μας άρεσαν τίποτ΄άλλο.(ήμασταν ολίγον μαλακισμένα...)

8:03 AM

 
Blogger Provato said...

xilaren καταρχήν: πρόσεχε τι λες για τα φουντούνια δεν θα τα πάμε καλά... μπε άγριο!

όσον αφορά το θέμα μας: σαφώς και δεν είχαν ίδοα γεύση! το φουντούνι άφηνε στον ουρανίσκο μία φουντουκίλα πολύ διαφορετική από αυτή του fofico... το θυμάμαι καλά.

επίσης μεγάλο ελλάτωμα των fofico ήταν ότι συχνά ήταν σπασμένα στο σακούλι, θρυμματισμένα. Φρίκη.

ψηφίζω φουντούνια! Δαγκωτό!

Ακόμα και τώρα που πλησιάζω τα 35 υπάρχουν βραδιές που είναι το δείπνο μου. Ειδικά τώρα που έχουν βάλει νέα βελτιωμένα χημικά τα απολαμβάνω ακόμα περισσότερο.

Δεύτερα μετά τα φουντούνια είναι για μένα τα πιτσίνια τα οποία τα έτρωγα μέσα σε φρατζολάκια ψωμί.

Μπεεε μπεεε

10:51 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

>όσον αφορά το θέμα μας: σαφώς και δεν είχαν ίδια γεύση! το φουντούνι άφηνε στον ουρανίσκο μία φουντουκίλα πολύ διαφορετική από αυτή του fofico... το θυμάμαι καλά.

>επίσης μεγάλο ελλάτωμα των fofico ήταν ότι συχνά ήταν σπασμένα στο σακούλι, θρυμματισμένα. Φρίκη.

Θεϊκό επιστημονικό σχόλιο!!!!

>ψηφίζω φουντούνια! Δαγκωτό!

>Ακόμα και τώρα που πλησιάζω τα 35 υπάρχουν βραδιές που είναι το δείπνο μου. Ειδικά τώρα που έχουν βάλει νέα βελτιωμένα χημικά τα απολαμβάνω ακόμα περισσότερο.

Αγάπη μου βίους παράλληλους ζούμε;;

>Δεύτερα μετά τα φουντούνια είναι για μένα τα πιτσίνια τα οποία τα έτρωγα μέσα σε φρατζολάκια ψωμί.

Τρελλή ιδέα!!! Θα τη δοκιμάσω κι εγώ!!!
Μέχρι στιγμής ήξερα τη μικρή σοκολατίτσα σάντουιτς σε ψωμί καθώς επίσης και την παπάρα ψωμί σε κοκα-κόλα!

(Θεέ μου τι γράφω η Θεά; Δεν είναι τυχαίο που εξέπεσα...)

11:57 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ο Μάρκος δια τηλεφώνου μου υπαγορεύει τα εξής:

Αν θυμάμαι καλά τα τι και τι είχαν σχήμα ρακέτα ή καλαθάκι και δεν ήταν και τόσο σόϊ γιατί ήταν αρκετά ξερά και σαν γεύση δεν έλεγαν πολλά.

Ποιά ήταν η διαφήμιση του Χάρρυ ΚΛυν για τα Φουντούνια;

1:17 PM

 
Blogger Αταίριαστος said...

Λοιπόν, πρέπει να ήταν διαφορετικά, γιατί τότε εγώ έφαγα μία φορά φοφίκο και δεν ξανάφαγα, ενώ πρόσφατα δοκίμασα φουντούνια και μου άρεσαν.
Υπάρχει και η περίπτωση να άλλαξαν τα γούστα... Μάλλον δεν βοήθησα πολύ!

Βέβαια τα αγαπημένα μου ήταν και είναι πάντα τα Εξτρα τυρογαριδάκια.

1:59 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αταίριαστε, έχεις δίκιο. Σοβαρή παράλειψη να μην τονίσουμε τη γεύση των Εξτραγαριδακίων.

Herco, βοήθεια: τα Παφς ποιά είναι; Δεν τα θυμάμαι καθόλου!

2:48 PM

 
Blogger enteka said...

γεια!
δεν έχω κάτι να προσθέσω στο φοφικο-φουντούνια debate, παρά να δηλώσω συγκλονισμένος που ξαναθυμήθηκα χάρη στη xilaren τα Τι και Τι, που άσχετο αν δεν αρέσαν σ' όλους ήταν αρκετά πρωτοποριακά για την εποχή τους. Να πω και τη διαφήμιση; Ο Πασχάλης τραγουδάει μπροστά σε δεκάδες παιδάκια και τραγουδάει ένα πιασάρικο σλόγκαν (μακάρι να θυμηθεί κάποιος πως πήγαινε)
xxx, enteka

3:57 PM

 
Blogger cobden said...

@enteka
Μήπως στη διαφήμιση των ΤΙ ΚΑΙ ΤΙ, ο Πασχάλης τραγούδαγε μια παραλλαγή της τότε επιτυχίας του "Παραδώσου λοιπόν , ανευ όρων μωρό μου..." προσαρμοσμένο σε "Παραδώσου λοιπον στην απίθανη γεύση..." ή ήταν για άλλο προϊον η διαφήμιση που θυμάμαι??

12:22 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Tελευταία θα αρχίσω να έχω υποψία με πρόβλημα με τη μνήμη μου...Τα Τι και Τι δεν μου λένε απολύτως τίποτα...όσο για το φοφίκο μου είπε ένας φίλος ότι κυκλοφορούν ακόμα στην Κύπρο!

2:29 AM

 
Blogger enteka said...

cobden: NAI!!! αυτό ήταν!!!

3:59 AM

 
Blogger Xilaren said...

εν ολίγοις:

Τα ΤΙ και Τι ήταν το ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ τυρογαριδακι! Ξερά μεν, για indie τύπους δε! :-PPPPPPPPPP

6:29 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ωραία! Και τώρα πρέπει να ξαμοληθούμε σε γνωστούς και φίλους από την Κύπρο για Φοφίκο!!!

Nonprivatelife λες να ενεργοποιήσουμε τα πολλά κονέ μας;

Προς Κύρπιους επιχειρηματίες: Φε΄τρε τα Φοφίκο στην Ελλάδα τώρα (και πάρτε πίσω τη Βισση)

7:49 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Kαλέ μάζεψε τον άντρα σου!!!Χαχα

Ρε Μάρκο μήπως τα έχεις μπερδέψει με τα καλιαρντά που λένε τον μικρό πούτσο(sic) fifa;

:pp

2:52 PM

 
Blogger Provato said...

ιφιμέδεια η μέση μου με έπιασε να προσκυνάω με την ΘΕΙΚΗ ατάκα (και πάρτε πίσω την Βίσση..)...


σε λάτρεψα!

marko θυμάμαι κι εγώ τον παραλληλισμό φοφίκο ίσον μικρή τσουτσούνα! μπράβο που έδωσες και αυτή την διάσταση στο θέμα! μπεεεεεεεεεε

5:33 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ε, κρατήθηκε, κρατήθηκε, την έδωσε την άλλη διάσταση, δεν άντεξε...

11:39 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Η Miss Χρυστάλα μήπως βοηθήσει...

12:06 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Φοβάμαι ότι η Miss Crystl εξ επισκοπής ορμωμένη θα μας στείλει Φοφίκο με τρίχες (γιακ!)

12:39 PM

 
Blogger Alexandros said...

Τα fofico μ' άρεσαν πολύ! Τι μου θυμήσατε...

Άσχετο άλλα πριν λίγες μέρες ανάκαλυψα τον Blue Space 107,2 FM, που παίζει μόνο 80s μουσική, όλο το 24ωρο!

Είμαι σίγουρος ότι θα τον λατρέψετε, όπως κι εγώ! :-)

Φανατικά δικός σας!

Α

1:29 AM

 
Blogger ou ming said...

Θα συμφωνήσω με τον iraklisk. Τα φοφίκο είχαν γεύση φιστίκι. Μα τι αναμνήσεις είναι αυτές αγαπητή Ιφιμέδεια; Εμένα πάντως μου άρεσαν τα πιτσίνια.

Όσο για τα γαριδάκια Μπόζο που ανέφερε ο Λύσιππος, είναι η πρώτη διαφήμιση που θυμάμαι.

1:57 AM

 
Blogger cobden said...

ΑΣΧΕΤΗ( ΜΕ ΤΟ POST) ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :
Είναι αρχές 90s βέβαια, αλλά "βρωμάει" eightίλα μίλια μακριά ...Αγαπητοί φίλοι και φίλες , ένας- ακόμη -καλός λόγος για να κάνετε κοπάνα από τη δουλεία σας...Κάθε μέρα πρίν το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων το MEGA προβάλλει ξανά το πολυαγαπημένο ΡΕΤΙΡΕ του... μέτρ Γιάννη Δαλιανίδη!!!!

11:42 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Φίλε cobden,

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!!!!

Ο Μάρκος και εγώ είμαστε ΤΡΕΛΛΟΙ φαν του Ρετιρέ. Αλλά τρελλοί!!!

Έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει να βρούμε τρόπο να την κοπανήσουμε από τη δουλειά μας. Τι μαρτύριο είναι αυτό κάθε καλοκαίρι να την προβάλλουν τη σειρά μες στο μεσημέρι! Η μόνη λύση είναι να πάρω άδεια άνευ αποδοχών και να κάτσω σπίτι ή μήπως μικρή τιβί στο γραφείο;

ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΡΕΤΙΡΕ!!!!

12:57 PM

 
Blogger anonymous said...

Τα φοφίκο, ΔΕΝ είχαν την ίδια γεύση με τα φουντούνια. Και μου άρεσαν πολύ. Όταν έπαψαν, τα αντικατέστησα με τα φουντούνια (που ήρθαν αργότερα - πόσο, δε θυμάμαι). Όσο μπορείς να αντικαταστήσεις δηλαδή...
Τέλος πάντων... Ωραία ήταν...

:)

3:48 PM

 
Blogger cyco said...

www.koproskilo.gr
me section gia
1)80tila till death με βιντεο όλων των κομματιων 80s
2)froutopia κλπ κλπ

11:50 AM

 
Blogger nanakos said...

Νομίζω πως είναι τουλάχιστον ύβρις να συγκρίνεται την ΜΟΝΑΔΙΚΗ γεύση των Φοφίκος με τα Φουντούνια!!!

12:18 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Nanako,

με κάνεις και φοβάμαι. Αν είναι ύβρις η τιμωρία που μου αξίζει ποιά είναι άραγε;
Να τρώω φουντούνια στο διηνεκές;

1:39 PM

 
Blogger Idάκι said...

Έλιωσα με τα σχόλια, με τους φοφίκους και τα Φοφίκο (και την ασπιρίνη-ντεπόν) και τα Φουντούνια, δυστυχώς δεν θυμάμαι τα Φοφίκο καθόλου ως γεύση αλλά τρελαίνομαι πάντα για Πιτσίνια, Πακοτίνια, Δρακουλίνια, Φουντούνια, Τι και Τι, Pizza Mexicana, Τυρογαριδάκια. Με αυτή τη σειρά.

Ξέρω ότι είναι πολύς καιρός μετά αλλά συγκινήθηκα με την Ιφιμέδεια που ανέφερε τη σοκολάτα μέσα σε ψωμί (εγώ την έβαζα κ στην τοστιέρα) και τις παπάρες σε κοκακόλα!

Το blog είναι απόλαυση :))

7:04 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Πωπω Id τι ιδέα φοβερή είναι αυτή;

Σοκολάτα σε ψωμί και μετά στην τοστιέρα;;;;

Φανταστικό! Θα το δοκιμάσω!

Υ.Γ. Μόλις υπονόμευσες την προσπάθειά μου να χωρέσω στο νυφικό μου το Νοέμβριο. Δε βαριέσαι: Θα βάλω τα ράσα του παπά!

12:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Τα fofico ήταν πολύ καλύτερα από τα φουντούνια. Μου άρεσε πολύ η κρεμώδης υφή που άφηναν στο στόμα και μπορούσα να φάω δύο ή και τρία σακουλάκια με τη μία!

4:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Κυρίες και κύριοι, καταρχάς συγχαρητήρια για το θεάρεστο έργο σας (περί της αναζήτησης της αλήθειας γύρω από τα θρυλικά fofico). Ήταν πράγματι το κορυφαίο snack που έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, όμως η τραγική Tasty τα "σκότωσε" χωρίς ποτέ να καταλάβει κανείς το γιατί. Σε ένα πρόχειρο γκάλοπ που έκανα πρόσφατα, δε συνάντησα έναν άνθρωπο που να μην τα αναπολεί με νοσταλγία. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισεως με τα Φουντούνια, τα οποία ήταν και θα παραμείνουν ένα αποτυχημένο υποκατάστατο (άσχετα αν τα τρώω)... Επίσης, θα ήθελα να υπενθυμίσω στην αγαπητή ομήγυρη και τις μυθικές Φατσούλες...

10:38 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αγαπητέ μας φίλε,

το μήνυμά σου ήταν καταπληκτικά συγκινητικό. Μέσα από τις λέξεις σου διέκρινα έναν ευαίσθητο άνθρωπο, όχι έναν απλό λάτρη των Φοφίκο! Ναι, τελικά τα Φοφίκο είχαν αυτό το κάτι άλλο γευστικά, αλλά όπως ομολογώ και αλλού και εγώ τα έχω προδώσει με τα Φουντούνια -ίσως σε μιά αέναη προσπάθεια Αναζήτησης της Χαμένης Γεύσης για να παραφράσω και τον Προυστ και να ανεβάσω το επίπεδο. Ευχαριστούμε γιά το σχόλιό σου!

12:26 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ta fofico eixan prasini syskeyasia, ta pacotinia stin arxi miso-kokkini kai miso-diafanh kai episis thymamai kai kapoia alla, agapimena ksexasmena...Ta Chipers! Se kokkini sysekyasia (kai prasini, me rigani) :)

Niaooouuu

7:58 AM

 
Anonymous Anonymous said...

τα φοφικο ηταν τελεια, πολυ χαρακτηριστικη γευση και καμια σχεση με τα φουντουνια, κριμας που τα σταματησαν....

αλλο ενα που μου λειπει ειναι το "Τι και τι" σε ολες τις γευσεις, γαματα;

6:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

γεια σας τα φουντουνια δεν εχουν σχεση με τα φοφικο προδφατα πηγαινοντας στα lidl βρηκα κατι γαριδακια ακριβως οπως τα φοφικο!!!

8:40 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ξεχασα να πω οτι οταν λεω ιδια εννοω και στην εμφανιση και στην γευση!!Επισης να σας θυμισω την πορτοκαλαδα στο πλαστικο μπουκαλακι με το ασημοχατρο στο στομιο?:PΑυτη που την πλησιαζει σε γευση ειναι lux!!

8:45 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Μια σύντομη απάντηση για να επιβεβαίωσω ότι ναι: τα περίεργα κατασκευάσματα του Lidl είναι πολύ πιθανόν, ναι, αληθινά Φοφίκο!!!!

11:58 AM

 
Anonymous Kreas said...

Τα fofiko ηταν κορυφαία και η tasty (αν θυμαμαι καλα) θα εκανε τρελες πωλήσεις αν τα ξαναέφερνε στα ράφια.

Γευστικά αρκετά μοιάζει με τα fofiko ένα νεο γαριδάκι,το οποιο οπτικά είναι σαν το "extra" και το "φλώρινα" αλλα ακόμη περισσότερο μοιάζουν με το φυστικοβούτυρο.

Τα "δρακουλίνια" οπως και τα "pizza mexicana" ήταν εξίσου κορυφαία και ευτυχώς εξακολουθούν να υπάρχουν.

7:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Τι δρακουλινια, πακοτινια, πιτσινια και πρασινα αλογα? Φοφικο και παλι φοφικο και παλι φοφικο και παλι φοφικο και κολλησε η βελονα στα φοφικο, φοφικο, φοφικο!!!!!!

Τελεια η πληροφορια οτι εχει φοφικο στη Κυπρο.Εχω φιλους εκει και θα τους ρωτησω. Αν βρω θα κανω beach παρτυ με φοφικο, οσοι πιστοι προσελθετε!!!!!!

11:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

"γεια σας τα φουντουνια δεν εχουν σχεση με τα φοφικο προδφατα πηγαινοντας στα lidl βρηκα κατι γαριδακια ακριβως οπως τα φοφικο!!!"

φιλε μου νομιζω οτι εχεις κανει ενα μικρο λαθος. Στα Aldi και οχι στο Lidl υπαρχουν καποια που μοιαζουν με τα φοφικο. Η διαφορα τους ειναι οτι ειναι παρα πολυ αλμυρα σε σχεση με τη γευση που εγω τουλαχιστων θυμαμαι.

3:28 AM

 
Anonymous Effie said...

Ta fofico den itan almira, exoun paromoia alla oxi idia geusi me ta foudounia..itan ta agapimena mou, opos Kai ta pacotinia kai ta piccinia!! Ti oraies anamniseis :)

1:11 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Φατσουλες φορ εβερ!!!

4:50 PM

 

Post a Comment

<< Home