80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Tuesday, May 30, 2006

Αμαρτία εξομολογηθείσα ουκ έστιν αμαρτία;;;


Έχω καιρό να σας γράψω και έχετε δίκιο να παραπονείστε καλοί μου φίλοι.
Το σημερινό ποστ είναι ένα κονσέρτο για παράφωνο συνθεσάιζερ, σε τρία μέρη: Allegro, Allegro ma non tanto και Allegro assai.

ALLEGRO

Στο εναρκτήριο ποστ - μανιφέστο αυτού του μπλογκ, δώσαμε το στίγμα μας. Η πρώτη πρόταση που γράφτηκε ποτέ εδώ ήταν η εξής:

"Χόρεψες τα "Παπάκια" αλλά δεν το έχεις εξομολογηθεί ούτε στον πνευματικό σου;"

Ήρθε λοιπόν η ώρα να θέσουμε τον τύπον επί τον ήλον και να εξομολογήθουμε τα ανομολόγητα...

Φίλτατοι αναγνώστες γυρίζει και ξαναγυρίζει στη μνήμη μου μια ανάμνηση, την οποία παρά την καταπληκτική δύναμη απώθησης που διαθέτω- δεν μπόρεσα να καταπνίξω.

Είμαι στο σπίτι της θείας μου,
είναι Χριστούγεννα, βραδάκι,
οι επισκέπτες μαζεμένοι στο σαλόνι,
το δέντρο στολισμένο, φωτάκια...
κάποιος βάζει στο πικάπ ένα δίσκο...
Al Bano & Romina Power, Felicita και..
τον ήχο σκίζουν τα σιχαμερά παπάκια!!!
Οι γονείς χειροκροτούν,
όλα τα παιδάκια να χορέψουν τα παπάκιαααα
τα παπάκιαααα,
τα παπάκιαααα

και χορεύω κι εγώ
και ξεφτιλίζομαι κι εγώ
και το ξέρω ότι ζω ένα δράμα
ότι θα μεγαλώσω και δεν θα ξεχάσω
ότι θα θυμάμαι
αλλά δεν έχω τη δύναμη να σταματήσω
τα παπάκια είναι πιό δυνατά από μένα (και πιό πολλά)
οι φωνές, ο χορός νικούν.
ΤΕΛΟΣ.

Παρασύρθηκα αγαπημένοι μου φίλοι, αλλά η ανάμνηση είναι τόσο μα τόσο οδυνηρή.
ΤΑ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ γιατί δεν μπόρεσα να τους αντισταθώ, με νίκησαν. Και είναι πιθανόν ότι και τώρα να τα άκουγα πάλι θα τα χόρευα, αδύναμη, έρμαιο των ορέξεων τους...

ALLEGRO MA NON TANTO

Είναι παρατηρημένο ότι κάθε τόσα λίγα χρόνια σκάει μια μεγάλη soft εκνευριστικά κολλητική επιτυχία που μας τινάζει τα μυαλά στον αέρα, την ακούμε παντού και -το κυριώτερο- συνοδεύεται από σχετικά χορευτικά βήματα. Τα παπάκια είναι η πρώτη σχετική περίπτωση που θυμάμαι, αλλά φυσικά όχι η μοναδική.

Η επόμενη σχετική επιτυχία που θυμάμαι είναι το απαίσιο Lambada. Και εννοώ να σας βεβαιώσω φίλτατοι ότι εκεί τουλάχιστον αντιστάθηκα. Ήμουν βλέπετε και στην εφηβεία, είχα τις αντιστάσεις μου (just say no to Lambada). Το μίσησα το Lambada, τις φούστες, το χορό, τα κουνήματα του κώλου και όλη την σχετική κωλτούρα. Απ'ότι θυμάμαι γυρίστηκε και σχετική ταινία Lambada, the Forbidden Dance και δε συμμαζεύεται...

Παρόμοιο πρόσφατο φαινόμενο που θυμάμαι είναι το Asereje με τις Las Ketchup. Αυτό παραδόξως δεν με επηρρέασε ιδιαίτερα. Μεγάλωσα και ανέπτυξα ανοσία φαίνεται.

ALLEGRO ASSAI

Mια και χρησιμοποιώ το κομμάτι αυτό για ψυχοθεραπεία από εκνευριστικές μουσικές θα ήθελα φίλοι μου, πριν σας δώσω το λόγο για να μου κάνετε και εσείς ανάλογες εξομολογήσεις, να καταθέσω εδώ δύο ακόμη τραγούδια που όταν τα ακούω βγάζω φλύκταινες, άφθες και εφηβική ακμή:

Λεωνίδας Βελής: Με το στόμα γεμάτο φιλιά
Χρήστου Νικολόπουλου: Ψίθυροι καρδιάς.

Μα το πόσο με εκνευρίζουν δε λέγεται!

Αχ, ξαλάφρωσα λιγάκι που τα είπα...

Η σειρά σας τώρα.

(Υπόκλιση)

31 Comments:

Blogger enteka said...

τέλειο ποστ, πολύ χορταστικό!!
απίστευτο αλλά δεν θυμάμαι κανένα τραγούδι στα '80ς που πραγματικά να το μισούσα, πρέπει να είχα μηδέν κριτική ικανότητα. Ό,τι μου σέρβιραν το αποδεχόμουν.
χχχ

10:52 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Θυμάμαι εποχή , τελευταίες τάξεις στο δημοτικό, που ένας φίλος ο Αχιλλέας, καλή του ώρα όπου κι αν βρίσκεται, μαζί με την αδερφή του, χόρευαν break dance. Έπνιγα τα γέλια μου κάθε φορά που το dueto σφουγγάριζε με τα σώματά τους μωσαϊκά σε parties!

11:55 AM

 
Blogger ci said...

Στις μέρες μας ελληνικό - καλά πολλά είναι ανυπόφορα, αλλά αυτό που σιχαίνομαι μέχρι τέλους είναι αυτό με την καθόλου γλυκειά που κεκεδίζει!!

(Σαμουράι κι από μένα:D)

12:05 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@11: αποδεικνύεται ότι είσαι ένας φυσιολογικότατος άνθρωπος που δεν νευριάζεις από τέτοια χαζά, όπως εγώ..

@nonprivatelife: έχεις δίκιο! Το breakdance ήταν τελείως χάλια! Σαν σπαστικά κάνανε μερικά παιδιά που το χορεύανε!

@citronella: δεν κατάλαβα ποιό λες citronella μου! Θυμάσαι τίτλο ή ατάκα (δεν λέω στίχο);

12:12 PM

 
Blogger cobden said...

Ιφιμέδεια, δεν είσαι η μόνη που έχει χορέψει τα ΠΑΠΑΚΙΑ, μην ανησυχείς :-)Το άλλο μεγάλο χορευτικό hit των 80s που πήγαινε ΣΚΑ ΣΚΑ ΣΚΑ, (μετά δεν θυμάμαι τι λέει), το είχες χορέψει???Θυμάμαι ιδιαίτερα το περήφανο χαμόγελο των μαμάδων όταν έβλεπαν τα βλαστάρια τους να χορεύουν (ή...να εξευτελίζονται;;;)
Όσον αφορά τα 80s κομμάτια , κι εγώ έχω πια την ίδια ανοσία με τον enteka!Εδώ ενθουσιάζομαι με το TOUCH ME ( SAMANTHA FOREVER!), το BOYS BOYS BOYS και ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΞΕΝΥΧΤΑΝΕ, όποτε όπως καταλαβαίνεις τίποτε δεν με ενοχλεί πια...Με εκνευρίζουν όμως αφάνταστα κάποια ψευτοέντεχνα δήθεν τραγουδάκια που περνάνε για κουλτουριάρικα!Ότιδήποτε της Ευσταθίας!Αυτό το λεσβιοψευτοδιανοουμενίστικο μάγκικο υφάκιτης και τα απαίσια τραγούδια της ,τα μισώ!Ότι χειρότερο έχει περάσει στην ελληνική μουσική από τον καιρό του Καφάση!

1:24 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Πώς δεν το θυμάμαι το Σκα Σου Σου! Μαζί με τα Παπάκια πήγαινε κι αυτό!

Να διευκρινήσω ότι δεν έχω πάθει νευρικό τραλαλά με΄όλα τα 80's κομμάτια! Πώς είναι δυνατόν άλλωστε; Μόνο με αυτά που αναφέρω...

Συμφωνούμε και για την Ευσταθία βέβαια. Να προσθέσω στη black list τον Φοίβο Δεληβοριά και το Μίλτο Πασχαλίδη; Τους παραγωγούς του Μελωδία συμπούρμπουλους;

Χίλιες φορές αληθινό trash παρά αυτά τα φοιτητοειδή ψευτοαισθηματικά τραγουδοφονικά στοιχεία! Ζήτω η Καλή Φέρρη (κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!)

2:04 PM

 
Blogger enteka said...

εκτός από την κάλη φέρρη, εκτιμώ και την κυρία Βασιλάκη. [έτσι για να εκτροχιαστεί το θέμα τελείως]. Ψάχνω εδώ και χρόνια μάταια το σουξέ της, το "Τι να τα κανω τα λεφτά, αφού δεν έχω μία, πού 'σαι αστυνομία, πού 'σαι αστυνομία". Μάλλον όμως δεν θα το βρω ποτέ. Εδώ κοτζαμ Vague Tourist το έψαχνε και δεν το βρήκε.
χχχ

4:52 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Έντεκα,

βλέπω ότι κινείσαι κι εσύ σε σκοτεινά μονοπάτια.


Η κυρία Βασιλάκη είναι η μεγάλη αδυναμία του nonprivatelife -λόγω εντοπιότητος...

Δεν έχω άλλη λύση παρά να σου αφιερώσω το σουξέ ενός κυρίου που το όνομά του μου διαφεύγει (εποχή Ερωτοδικείου):

Ληστεία θα κάνω ληστεία
Ψηλά τα χέρια και τέρμα τ'αστεία!

Επίσης της πολυαγαπημένης μου Καλής το:

Ζαμαν φου ζαμαν φου ζαμαν φου
όλα τα καίω στη φουφου
(αυτό κι αν είναι πολιτικό κατηγορώ!)

12:16 AM

 
Blogger cobden said...

Δεν έχω χειρότερο απο Μιλτιάδη Πασχαλίδη!Πάντα πρώτος σε όλα τα φεστιβάλ της ΚΝΕ και του ΣΥΝ, τα μούσια, τα γυαλιά, το στυλ σπουδαίου διανοούμενου, η βεβαιότητα πως κάνει υψηλή τέχνη, το αγέλαστο υφάκι(αναρωτιέμαι αν έχει χαμογελάσει ποτέ στη ζωή του!). Έχει βγάλει και τραγούδι με στίχο
"Αμαν αμαν αμανε
δεν θα πει το ναι"
Σε τι είναι καλύτερο από το
"Αμάν αμάν αμανε,
πες μου μωρό μου το ναι"
της Δέσποινας και του Φοίβου??Αυτός θεωρείται ποιοτικός και έντεχνος όμως!
Άσε ο Φοιβός Δεληβορίας που νομίζει πως είναι ο δεύτερος Σαββόπουλος!Με εκνευρίζει το ξερολέ στυλ του και η ακατάσχετη, ανούσια φλυαρία των τραγουδιών του (πλην δύο τριών εξαιρέσεων)...Σας εφιστώ την προσοχή σε εκκολαπτόμενο μικρομέγαλο ξερόλα :από το μέρη σου, enteka, Ζακ Στεφάνου και όποιος αντέξει!

3:53 AM

 
Blogger cobden said...

Αγαπημένη trash φιγούρα από τα παιδικα μου χρόνια.Θυμάμαι, όταν κάναμε καλοκαιρινες διακοπες οικογενειακώς(ξέρετε, γύρος Πελοποννήσου και τέτοια κλασσικά) σε κάθε κατσάβραχο και κουτσοχώρι έβλεπα αφίσα της θεάς Ξανθής Περάκη, που μάλλον είχε αλώνίσει όλα τα επαρχιακά νυχτερινά κέντρα στα 80s!Μου άρεσε το πραγματικό καλόκαρδο χαμόγελο που είχε πάντα, ακόμη κι αν τραγούδαγε στην Κάτω Λεστινίτσα!
ps Iφιμέδεια, τελικά η πλούσια κόμη που πλάσαρε ο Λεωνίδας Βελής στα 80s περούκα ήταν , όπως θα ξέρεις!

4:00 AM

 
Blogger enteka said...

ifi: thanks gia tin afierosi!
cobden: symfono me pasxalidi, sokaromai me perouka Velli

8:54 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Πώπω καλά μας έχω ονομάσει τρόϊκα!

1. Να προσθέσω για το σίχαμα τον Πασχαλίδη ότι αφού έχει τριχόπτωση γιατί δεν κουρεύεται σαν φυσιολογικός άνθρωπος; Και αφήνει τις πέντε τρίχες στηνκουρφή να ανεμίζουν και τα μουσια αντιπερισπασμό; (Καλά έχω βγάλει φτυάρι πέντε μέτρα...). Χαμογέλασε το απίστευτο ον καλέ μου cobden< όταν ήταν καλεσμένος της Μπήλιως Τσουκαλά!!!

2. Για να είμαι ειλικρινής το τραγουδάκι του Στεφάνου για τον Πάτο (Φτάσε στον πάτο εκεί που δεν υπάρχει πιό κάτω, κλπ.) μ'αρέσει! Μη με αφορίσετε...

3. Η Ξανθή Περράκη είναι απίθανη. Και όπως σωστά λες άνήκει σε μια χωρεία (τι γράφω σήμερα!) γυναικών που τους αποδώθηκε ο χαρακτηρισμός trash, οι οποίες όμως διακρίνονται από την πολύ καλόκαρδη και εύχαρη διάθεσή τους. Εν αντιθέσει με τη Λίτσα Γιαγκούση και άλλες που είναι σαν μονίμως θυμωμένες...

4. Μα νομίζω ότι τα μαλλιά του Βελή έπεσαν εκ των υστέρων. Σίγουρο η περούκα;

9:04 AM

 
Blogger vina said...

Γλυκά μου καλησπέρα σας!
Συμφωνω για όλους τους τραγουδιστάς που αναφέρατε πλην του αγαπηένου μου Φοίβου Δεληβοριά, πού έχει γράψει ωραιότατα τραγουδάκια.πολύ πολύ πολύ τον αγαπώ.
στη λίστα των που μισώ θα ήθελα να προσθέσω βεβαίως βεβαίως τον Παντελή Θαλασσινό σε θέδη προβολής βέβαια, τον Φίλιππο Πλιάτσικα και κρατάω δικαίωμα για μερικούς άλλους που θα μού έρθυν στην πορεία. Προχθές οδηγωντας στην Πανεπιστημίου το ανοιχτό μου αυτοκίνητο πέτυχα το 'τα κορίτσια ξενυχτάνε' το δυνάμωσα κι άρχισα να το τραγουδώ, μάλλον παρέχοντας άφθονη διασκέδαση στους άλλους οδηγούς.
Κλείνω με μία ευχή - να εξαφανιστεί ο μελωδία εφ εμ ως δια μαγείας, σα να μην υπήρξε ποτέ, για να μην πάρουμε και κόσμο στο λαιμό μας!
επίσης και ο Διεση δε θα με χαλούσε να χανόταν μυστηριωδώς από τις ραδιοσυχνότητες. Κάτι τέτοιοι σταθμοί με έκαναν να φωνάζω με όλη μου τη δύναμη 'Λάμψη και πάλι Λάμψη' και να νιώθω την κρυφή επιθυμία να ζητήσω αυτόγραφο από τη βανδή την επόμενη φορά που θα την πετύχω να ψωνίζει στο Enny di Monaco.

1:13 PM

 
Blogger vina said...

Δράττομαι της ευκαιρίας για να σάς ενημερωσω ότι ο Βελής απογοητεύτηκε από την ελληνική βιομηχανία της μουσικής, και πήρε των ομματιών του και πήγε στις ΗΠΑ όπου άνοιξε αλυσίδα εστιατορίων και βρήκε την υγειά του ο άνθρωπος.

1:16 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Jane,

είσαι Θεά! Τον είχα ξεχάσει τον Παντελή Θαλασσινό!!! άλλος μεγαλομπεμπές αυτός!

Καλέ Αλέξια και πάλι Αλέξια!

Ο Βελής απεδείχθη βίος και πολιτεία! Τι μαθαίνω η γυναίκα σήμερα! Thanx!

1:32 PM

 
Blogger enteka said...

μεγαλομπεμπές!! ακόμα γελάω!!

2:25 PM

 
Blogger Provato said...

εγώ πάντως έχω από το 1989 12ιντσο των New Kids On The Block αλλά και το too MUch των Bros επίσης σε 12ιντσο.


μπεεεε

4:39 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Τι είναι το 12ιντσο;
(Τις επιλογές δεν τις σχολιάζω..)

5:28 AM

 
Blogger vina said...

και πάνω από όλα αυτό που με τρελαίνει είναι ότι η σημερινή ελληνική μουσική είναι τόσο χάλια που τα 'τότε' μάς φαίνονται ποιοτικά. Θυμάμαι π.χ. όταν είχε βγει το 'δωδεκα' που το είχαμε παραφράσει σε 'δωδεκα η ωρα του βρυκολακα' και λέγαμε ότι η Βίσση είναι σα να έχει βάλει το ΄χερι στη μπρίζα. Σήμερα όμως, σήμερα, στις ημέρες του 'προς λυπη μου μεγάλη μου ειπαν πως βρήκες άλλη' το 'δωδεκα' είναι κλασικό, η Βίσση είναι (μετα τη Μαρινέλλα) η 'μεγάλη κυρία της ελληνικής μουσικής', και πού είμαστε ακόμη

10:42 AM

 
Blogger Provato said...

ΕΛΕΟΣ ΙΦΙΜΕΔΕΙΑ!!! 12ΙΝΤΣΟ είναι το maxi single (έχει διάμετρο 12 ίντσες, σε καλό μας και μετά συγχωρήσεως και για αυτό το λένε έτσι..._)


και γιατί δεν σχολιάζεις τις επιλογές. δεν κατάλαβα δηλαδή


μπεεεεε

11:53 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Δεν τις σχολιάζω διότι παιδί μου είναι απίστευτα FANTASTIC 80'S!!!!

Τι να σχολιάσω; Είσαι μέσα!!!

Δεν το ήξερα ρε γαμώτο το 12ιντσο! Είναι προφανώς το LP που λέγαμε ε;
(μεγάλο το λες πάντως...)

5:21 AM

 
Blogger enteka said...

σοκαρίστηκα με την ερώτηση για το 12ιντσο, το ξεπέρασα όμως τώρα. λολ
New Kids on the Block πρέπει να ναι συλλεκτικό πάντως (μ' αρέσει όταν προς το τέλος των comments φεύγουμε πάντα εκτός θέματος)
XXX

6:08 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Κι εμένα μ'αρέσει έντεκα!
Σχεδόν πάντα τα σχόλια έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από το ίδιο το ποστ!

8:17 AM

 
Blogger cobden said...

Ιφιμέδεια, θυμάσαι τη Ζανέτ Καπούγια;;;

12:29 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Νομίζω ήταν τραγουδίστρια, μια μελαχρινούλα σωστά;

10:16 AM

 
Blogger cobden said...

Σωστά, με καταγωγή εκ Λατινικής Αμερικής!Μεγάλο της hit εκεί γΎρω στο 1990, το ΣΑΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΡΜΗ, ΕΛΑ ΤΩΡΑ...

2:33 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Εσύ παιδί μου δεν παίζεσαι!!!
Άκου είμαι θερμή σαν Βραζιλιάνα, η Βραζιλιάνα!!!

4:17 AM

 
Anonymous Anonymous said...

κανένα νέο ποστ;

4:46 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ίφι δεν ανεβάζετε με τον Μάρκο κανένα ποστ για το πρώτο φιλί στο δημοτικό;;;

4:48 PM

 
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:13 PM

 
Anonymous Νίκος-Θεσσαλονίκη said...

Πολυ Καλό το blog σας! Γράψτε ρε παιδιά όμως και κάτι για την απόλυτη cult diva των 80s την Νάκυ Αγάθου.Θα με υποχρεώνατε! Μήπως έχει κανένας Κερκυραίος κανένα νέο;
:)

2:21 PM

 

Post a Comment

<< Home