80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Monday, October 09, 2006

Γαβ-Γαβ 2

Ένα δεύτερο ποστ που ο Non Private Life αφιερώνει στη μικρή Μάλβι που έχει κλέψει όλα τα φθινοπωρινά μύρτιλα της Αθήνας και που περιμένει στο Pero's.


Απο μικρός απο μικρός φαινόμουνα πως θα γινόμουν μάγκας
Απο μικρός φαινόμουνα
πως θα γινόμουν μάγκας
Μα τελικά απ' την μαγκιά
απέχω παρασάγκας....

Ντουετο:
-Δεν την αντεχω μαζι σου τη ζωη
θα σου φυγω παλιομπετατζη -
Τη μπετονιερα μη κατηγορας
αυτη σου δινει για να φας....

Η γυναικα πρεπει να΄χει εμπειριες
να μην εχει στον ερωτα αποριες
πρεπει να'χει, οπως λενε, περπατησει
μονο ετσι σπιτι θα κρατησει

Οταν ειμουνα μικρουλης
κ ελειπε ο θειος Ρουλης
μου'δινες φιλια στο στομα
κ εγω λερωνα το στρωμα
Θα γινει το ελα να δεις
αν μαθω πως γιναμε τρειs

Αυτος ητανε λοιπον η φιλεναδα σου
που τοσο τακτικα τηλεφωνεις?
Αυτος ηταν λοιπον η μανα σου
που αρρωστησε κ πηγες να τη δεις?
Χαιρετησε τον κυριο κ παμε
πως εφτασε το τελος μας φοβαμαι
μα εδω δεν ειναι τοπος να μιλαμε
χαιρετησε τον κυριο κ παμε

Απο λασπη κι απο χωμα
μας επλασε ο Θεος
οικοδομος, οικοδομος
θα'τανε κ αυτος

Ειναι δικο σου κ το σπιτι κ το αμαξι
σου τα χαριζω για να δεις πως ειμαι ενταξει
Εισαι το γουρι μου,
εισαι το γουρι μου
παιδι μου μελανουρι μου

Τρεις γυναικες εχω γω
ακριβα τις συντηρω
μεζονετ στην κηφισια
εχει παρει η καθε μια

Πρωτε μου ανθρωπε κ ερωτα μεγαλε
βαλε στα χειλη μου την πυρκαγια σου βαλε
Εσυ μου λες προβληματα για την πολιτικη
κ εγω για σενα χανομαι γλυκε μου εραστη

Εισαι απιθανος
εισαι ωραιος
εισαι περιπτωση
εισαι σπουδαιος
μην εισαι ομως τοσο βιαστικος
κρατησου κρατησου κρατησου
τρελλαινομαι μαζι σου
ρατησου κρατησου, μη σταματας (ε????)
κρατησου κρατησου κ ερχομαι μαζι σου αν με αγαπας

Αλλαξανε τα πραγματα
δεν ειναι οπως πρωτα τωρα
ειναι απ'εξω η μερσεντε
κ μεσα η τογιοτα

που εχω παρκαρει δε θυμαμαι
μεθυσα παναθεμα με
κυβερνησε με
κυβερνησε με
με πονας κ φχαριστιεμαι

Ταιριαζουμε σαν γαντι
στο υπογραφω γκαραντι
α ρουχα πεταξε (!)
κ ελα να πλαγιασουμε μαζι
ν'αγαπηθουμε ν'αγαπηθουμε

6 Comments:

Blogger Ιφιμέδεια said...

Mcfly,

(ελπίζοντας ότι δεν έχουμε ήδη βγει εντελώς από το παιχνίδι με δεύτερη κίτρινη)

παρά το γεγονός ότι μας ψέγεις, κινδυνεύεις να γίνεις επίτιμο μέλος αυτού του blog διότι οι γνώσεις σου ως και φοβίζουν μπορώ να σου πω.

Σου απάντησα και πριν και επαναλαμβάνω εδώ ότι δεν προηγήθηκε καμιά σπουδαία έρευνα για το θέμα και σκοπός ήταν να θυμήσουμε (λες και ξέχασε κανείς) την κορύφωση του φαινομένου που ζήσαμε στα 80s.

Αν έχεις χρόνο και διάθεση, στείλε μου κάτι ενδελεχέστερο επί του θέματος και με πολύ μεγάλη χαρά θα δημοσιευτεί εδώ!

Καλημέρα!

12:42 AM

 
Blogger bbchris said...

Θα συμφωνήσω με τον mcfly.

Το κοινό του Πιλαλί από την εποχή που το διάλυσε με τον Χάρρυ Κλυν παραμένει έως και σήμερα αμοιγώς ροκάδικο.

1:42 AM

 
Blogger enteka said...

ωραία ποστ και τα δύο
:)

2:43 AM

 
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

εεεεεεεεεε...δεν έχει άλλο;;;;;

1:21 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Λύκε-λύκε μου,

αφήσαμε το blog και τρέχουμε με τις γαμήλιες υποχρεώσεις μας!

Με το ζόρι κρατάω το δικό μου η νύφη. Ό,τι μπορούμε κάνουμε!

2:29 PM

 
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

ναι ε; ε άντε...βίον ανθόσπαρτον...

σας περιμένουμε μετά το μήνα του μέλιτος...

6:10 PM

 

Post a Comment

<< Home