80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Wednesday, October 04, 2006

Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο ή Ωδή στη σάκα

Πριν δεκαπέντε μέρες περίπου ήμουν καλεσμένη σε ένα σπίτι για φαγητό. Στο σπίτι βρισκόταν και ένα αγοράκι που πήγαινε Γυμνάσιο, αν θυμάμαι καλά Δευτέρα ή Τρίτη τάξη. Εκεί που μιλούσαμε περί ανέμων και υδάτων (για το Μπομπ Σφουγγαράκη, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια χειρός και άλλα καυτά θέματα), μου είπε ότι πριν λίγες μέρες είχε αγοράσει καινούργια σάκα. "Μια Polo γερή, για να μου κρατήσει και μέχρι το Λύκειο".

Και με έπιασε ξαφνικά μιά απίστευτη θλίψη για το παιδάκι αυτό, γιατί οι φραγκοφονιάδες οι γονείς του του στερούν ακόμη και το δικαίωμα στο όνειρο. Ήταν ανάγκη να του πουν ότι θα κρατάει την ίδια τσάντα τα επόμενα 4 τουλάχιστον χρόνια; Έλεος. Ειδικά στις ηλικίες αυτές τα 4 χρόνια πρέπει να φαντάζουν αιώνες -ατελείωτοι αιώνες με την ίδια μονόχρωμη Polo.

Θυμήθηκα την απίστευτη χαρά που κάναμε σαν παιδιά με τα καινούργια μας σχολικά είδη, κασετίνες, τετράδια, ξύστρες, μολύβια, και κυρίως με τη σάκα! Ευτυχώς οι δικοί μου, αν και δεν μας έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια, δεν με έκαναν να αισθάνομαι ότι κλέβω εκκλησία όταν μου αγόραζαν τα σχολικά μου και φυσικά κάποια χρονιά μπορεί να κρατούσα τη σάκα της προηγούμενης.

Αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά είναι ότι όταν πήγα στο Γυμνάσιο ήθελα να μην κρατάω πιά την κλασική σάκα-φάκελο, αλλά κάτι διαφορετικό
και κυρίως μοντέρνο!

Example


Στην πρώτη Γυμνασίου είχα μια τσάντα κρεμαστή μπλε σκούρα με λευκές γραμμές σε τετραγωνικό δικτυωτό, με άσπρο χερούλι και φερμουάρ από πάνω (σαν την κόκκινη της φωτογραφίας). Πήγαινε ασορτί με τα Ζήτα Ελλάς που φορούσα την ίδια χρονιά. Διότι πρέπει να αναφέρω ότι στην αρχή κάθε χρονιάς η μαμά μου μου έπαιρνε απαραιτήτως και καινούργια αθλητικά παπούτσια!

Example


Δυστυχώς λοιπόν, η σάκα και τα παπούτσια της χρονιάς εκείνης ήταν επιλογές της μαμάς μου, τις οποίες μίσησα την ίδια τη στιγμή της αγοράς, αλλά δεν είχα τη δύναμη να αντισταθώ και να διαλέξω. Ευτυχώς η μαμά μου το κατάλαβε και έκτοτε διάλεγα αυτά που μου άρεσαν.

Στη Δευτέρα Γυμνασίου θυμάμαι ότι φόρεσα τα ωραιότερα αθλητικά παπούτσια όλου του πλανήτη Γη: κάτι λευκά Nike με ροζ λογότυπο και λεπτομέρειες! Απίστευτα ωραία! Και μάλιστα τα φορούσα με κοντά σοσόνια με φουντίτσα στο πίσω μέρος, τα οποία, αν θυμάστε, έγιναν μόδα εκείνη την εποχή. Φόρεσα κι άλλα ωραία αθλητικά έκτοτε, αλλά σας βεβαιώ τίποτα δεν συγκρίνεται με εκείνα τα ροζ Nike!

Στην Τρίτη Γυμνασίου άνοιξε στον Πειραιά το κεντρικό κατάστημα Glou στη γωνία Κολοκοτρώνη και Τσαμαδού και από εκεί αγόρασα παπούτσια και τσάντα Puma! Είχα αρχίσει να ξεπερνάω τη ροζ περίοδο και πλέον κινούμουν στην γκάμα του γκρι-μαύρου. Πολύ μοντέρνες επιλογές!!

Τέλος πάντων, μη σας κουράσω περισσότερο. Οι καινούργιες τσάντες, τα καινούργια σχολικά είδη, τα καινούργια παπούτσια ήταν μια από τις χαρές που είχαμε όταν ξεκινούσε το σχολείο. Τι δηλαδή; Να χαρώ που θα κάναμε εκείνη τη χρονιά στην τάξη την Ιφιγένεια εν Ταύροις;

Όσοι από σας έχουν παιδιά, και βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν αντιμετωπίζετε πρόβλημα επιβίωσης (οπότε κόψτε τη σύνδεση στο Ίντερνετ), μη στερείτε από τα παιδιά σας αυτές τις χαρές. Κάντε σε κάτι άλλο οικονομία, όχι στη σάκα των παιδών....

15 Comments:

Blogger Ντροπαλός said...

Ιφιγένεια η εν Ταύροις; Μήπως το σχολικό πρόγραμμα είχε επίσκεψη και στο θέατρο "Κνωσσός" ; (έτσι νομίζω ότι το έλεγαν).
Πέρα από την σάκα, θυμάμαι -τουλάχιστον για το δημοτικό-τις φοβερες πλαστικές μαγνητικές κασσετίνες με τα κουμπιά, που άνοιγαν την κρυφή θήκη για ξύστρα κλπ

12:16 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αχ βρε Ντροπαλές Μικρές Ατάκες! Που το θυμηθήκατε τώρα αυτό εσείς;

Ναι, ναι! Θέατρο Κνωσός!

12:43 PM

 
Blogger Unknown said...

νομίζω πως όταν σας διαβάζω,ξαναγυρνάω πίσω στις εποχές αυτές,που δεν είναι και τόσο μακριά,και ήταν γεμάτες χρώμα.
Τι ωραίες ήταν οι τσάντες και τα καινούρια σχολικά..και αυτές οι κασετίνες..σαν να τις βλέπω μπροστά μου!

1:33 PM

 
Blogger I.I said...

ΔΕΝ ΘΑ ΔΩ ΚΑΝ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΑΣ!
ΕΙΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΡΟΣΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ!
ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΒΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!!

ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ "ΠΙΣΤΟΣ ΙΟΥΔΑΣ"!!!!! ΣΤΑ ΛΙΝΚΣ ΣΑΣ!!!!
ΕΓΩ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

5:02 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Βρε άσε μας από κεί!

Να μας πείσεις με το ζόρι ότι είσαι άπιστος, προδότης και τα ρέστα. Δε μασάμε ρε φίλε πώς το λένε!

Υ.Γ. Εσύ σάκα δεν είχες; Δεν έχει σχόλιο επί του καυτού θέματος;

6:50 AM

 
Blogger aliki said...

Για να θυμασαι τοσο καλα τις σακες σου σημαινει οτι εισαι νεος.Δυστυχως εγω θυμαμαι αοριστα μια μονο σακα καφε σκουρα που μου εβγαλε το γυμνασιο .Μιλαω για την πολεμικη και εμφυλια εποχη.Δεν περνουσαμε ομως χειροτερα τοτε μαλλον πολυ καλυτερα.

7:08 AM

 
Blogger aliki said...

δεν υπηρχε λυκειο τοτε

7:09 AM

 
Blogger I.I said...

αν δεν αλλάξεις το λινκ αναιδεστάτη Θεότητα θα φιλήσω το μέλλοντα σύζυγο!!!!

και θα σου μεινει το νυφικό αμανάτι!!!!

ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΔΟΤΑΡΑ ΕΓΩ!!!!!!

7:50 AM

 
Blogger Provato said...

εγώ που ήμουν πάντως όχι και πολύ της οικονομικής άνεσης μπορώ να επιβεβαιώσω ότι έχεις δίκιο (βλέποντάς το από την πλαυρά του πτωχού συμμαθητά που ζήλευε την πλούσια Ιφιμέδεια...).


Αγόραζα καινούργια τσάντα νομίζω μία κάθε δύο τάξεις και ήταν κάπως!

ΜΠΕΕΕΕΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!

xxxxxx

8:19 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αλίκη,
όχι και τόσο νέα πιά και με προβλήματα μνήμης πολλά, αλλά άμα μου λές ότι δεν πρόλαβες Λύκειο, εντάξει είσαι μεγαλύτερη!

Ιούδα,
το λινκ δεν το αλλάζω που να σκάσεις! Άμα σου κάτσει ο μέλλων, ε τι να σου πω, χάρισμά σου!

Βρε προβατάκι μου,

μας σπάραξες την καρδιά! Σιγά την πλούσια Ιφιμέδεια...
Φιλάκια πολλά όμως: πολλά!

1:29 PM

 
Blogger bbchris said...

Στο δημοτικό δεν θυμάμαι τι τσάντα είχα. Θυμάμαι όμως ότι φόραγα απαραίτητα ποδιά by Τσεκλένης καθότι η super-μαμά έχει ψύχωση με το ντύσιμο!!!!

Μετά στο γυμνάσιο πήρα την κλασσική στρατιωτική σάκα που ζωγραφίστηκε πάραυτα. Όταν κάποια στιγμή έλιωσε κατά τα μέσα της πρώτης Λυκείου δεν ξαναγόρασα σάκα. Πήγαινα στο σχολείο μ' ένα τετράδιο [μπλε κλασσικό Διεθνές που μόλις γέμιζε απ' τα μαθήματα και τις ζωγραφιές το πέταγα κι έπαιρνα καινούριο] και όσα βιβλία χρειαζόντουσαν. 1-2 κάθε μέρα. Όλα φυσικά με customized εξώφυλλα [χωρίς βρωμολοχίες και τέρατα].
Είχα όλη την σειρά [96] ξυλομπογιές της Faber-Castell σε ξύλινη κασετίνα [Αη-Βασίλης rulezzzzzz] και καμιά 10αριά στυλούς Parker και Rotring.

Για τα αθλητικά παπούτσια δεν θα μιλήσω γιατί είναι ένα ξεχωριστό [τεράστιο] κεφάλαιο.

10:04 AM

 
Blogger enteka said...

ωραίο ποστ :)
άλλαζα σπάνια τσάντα, πιο πολύ γιατί δεν με ενδιέφερε. αυτή όμως που θυμάμαι πιο πολύ ήταν μια τεράστια τετράγωνη και πολύχρωμη τσάντα που μου είχαν φέρει από τη γερμανία οι γονείς. είχε εντυπωσιάσει τα άλλα παιδιά αλλά μου ήταν αρκετά άβολη, ήμουν μικρόσωμο και ήταν τεράστια
:)

3:59 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Chris,

καλώς ήρθες!
Τσεκλένη ποδιά φορούσα κι εγώ θυμάμαι στην Έκτη δημοτικού: με λοξό φερμουάρ και Μάο γιακά, μιλάμε για πολύ μοδάτο σχέδιο! Την έχω ακόμη κάπου!
96 μπογιές Faber σε ξύλινη κασετίνα! WOW~

Έντεκα,

νομίζω ότι εσείς τα αγόρια δεν ασχολιόσασταν τόσο πολύ με σάκες και τα τοιαύτα, ως εμείς τα κοράσια!

5:47 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ανώνυμε hit the road...

12:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

αι πι πι πι ουα ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ!!!!!

όποιος θυμάται τις απίστευτες σάκες να το πει τώρα!!!!!!

2:12 AM

 

Post a Comment

<< Home