80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Wednesday, July 05, 2006

Έντεκα Αντικείμενα Που Βλέπω Αυτή Τη Στιγμή Γύρω μου



αφιερωμένο εξαιρετικά στον αγαπημένο μου Έντεκα

1. Shelly -η μικρή ξαδέλφη της Barbie -στην ανωτέρω φωτό και σποράδην στο άλλο μου blog ως αγαπημένη persona.

2. Δύο καλειδοσκόπια

3. Κούκλα με κόκκινο φόρεμα και ξανθές μπούκλες -πιστεύω ότι είναι ντυμένη μυστική βοηθός Άη Βασίλη ή κάτι τέτοιο.

4. Γαλάζιους βώλους

5. Κηρομπογιές + ξυλομπογιές

6. Δύο μεταλλικά τρενάκια με τον 'Άη Βασίλη μέσα!

7. Αρκουδάκι κοάλα -δώρο φίλης από την Αυστραλία.

8. Στοίβες παιδικά βιβλία -αγορασμένα σχεδόν όλα μετά τα 30 μου (φαίνεται αυτό είναι που λένε η κρίση των 30...)

9. Τεράστιο στρογγυλό πολύχρωμο γλειφιτζούρι -μάλλον τρώγεται, αλλά το έχω για το βλέπω. Είναι πολύ funky!

10. Μαύρη υφασμάτινη τσάντα με στάμπα Love is... when one kiss is never enough και το γνωστό ζευγαράκι να φιλιέται!


11. Μολύβι με κάλυμμα γόμας σε μορφή Στρούμφ!

19 Comments:

Blogger enteka said...

ωραιο, θενκς! πού είσαι και τα βλέπεις όλα αυτά γύρω σου; πες μου στο δωμάτιό σου...
:):)

2:07 AM

 
Blogger aurora_eyes said...

Εγώ μεταξύ άλλων βλέπω:
1. ένα λούτρινο γουρούνι κουμπαρά που κάνει όινκ όινκ όταν ρίχνεις παρά μέσα (καμιά σχέση με το Φαταούλα!)
2. ένα καπέλο με ήρωες Disney αγορασμένο πριν αιώνες στη Disneyland
3. γάντι κουκλοθέατρου με 5 ήρωες ενσωματωμένους πάνω του (έναν διαφορετικό για κάθε δάχτυλο)
4. μπουγελόφατσα φουξ ψάρι με γουρλωμένα μάτια
5. 4 κασετίνες λούτρινα ζωάκια (φώκια, μέλισσα, αρκούδι και σκουλήκι)
6. Γάντι-παπί αγορασμένο από πλανόδιο που όταν πατάς μια βλακεία στο εσωτερικό του πετάει τη γλώσσα του και κάνει "Ιιιιιιι!!"

Σταματάω εδώ για να μην εκτεθώ παραπάνω... :P

Btw ωραία η Shelly!

3:37 AM

 
Blogger cobden said...

Πωπω, τέλειο πρέπει να είναι το δωμάτιο σου, Ιφιμέδεια!Αυτό το υπέροχο γλυφιτζούρι πως κρατιέσαι και δεν το τρώς???

PS Κατέβασα comment στο post για τον Ανδρέα Ευαγγελόπουλο!Συγκλονιστικές εξελίξεις!!

5:07 AM

 
Blogger enteka said...

γάντι-παπί!!!!!!!!!!!

7:49 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Στο σπίτι μου ήμουνα σήμερα Έντεκα και είδα και λίγο Ρετιρέ που σημειωτέον πλέον προβάλλεται νωρίτερα...

ΖΗΛΕΥΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ: Το ραβδί το δικό σου που παίζει μουσική και το γάντι-κουκλοθέατρο της aurora!

Ψοβδεν, όλο έλεγα να το φάω, αλλά το λυπόμουνα και πλέον είναι επικίνδυνο φαντάζομαι... :)

Συαγγελόπουλοοοος; Σου'ρχομαι!

10:09 AM

 
Blogger aurora_eyes said...

Να κάνουμε καμιά ανταλλαγή βρε παιδιά! Χαχαχαχα!

12:33 PM

 
Blogger enteka said...

SAVE ANDREAS EYAGGELOPOULOS
FREE THE NATIONAL STAR
LET HIM KEEP HIS LEXOTANILS

6:11 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Εννοείται!
420 χαπάκια είχε ο έρημος! Σιγά το πράγμα! Αν παίρνει δύο την ημέρα είναι η καβάτζα μισού χρόνου μόνον!

Όσο για την κατηγορία περί έκδοσης:

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ!

Επιτέλους θα ήταν έγκλημα να μην χαίρονται κι άλλοι ένα τέτοιο κορμί (και για το μυαλό δεν το συζητώ!)

7:53 AM

 
Blogger anarchitect said...

ΑΧ! Τι χαρούμενο post!!!!

Είμαι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά!!!


[Και κάπου εδώ αναρωτιέμαι... Μήπως έχω μεγαλώσει πρό-ωρα? Εγώ γιατί δεν έχω τέτοια κουκλίστικα πραγματάκια στο δωμάτιό μου???? σνιφ.]


Να σαι καλά κούκλα!
t a k e c a r e

5:12 AM

 
Blogger Manos said...

Παιδιά για τον παππού του τα ήθελε ο άνθρωπος. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Α, και τα τσιουάουα τρώνε ένα Lexotanil μετά το φαγητό για να την παλέψουν.

Πορνεία, ναρκωτικά... θεέ μου, επιτέλους, είναι όντως ΣΤΑΡ!

7:55 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αναρχιτέκνον μου,

θα έρθει και ο παλιμπαιδισμός με
την ωρίμανση!

Φίλτατε Δόκτορα,

το θέσατε στη σωστή βάση! Ναι, είναι πλέον σταρ του βεληνεκούς που έπρεπε εξ αρχής να έχει!

10:25 AM

 
Blogger aurora_eyes said...

Ο λαός απαιτεί
νέο ποστ του eighty!

(κάνει και ρίμα βρε!)

2:03 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Aurora έχεις δίκιο!

Ο Μάκρος το τεμπελόσκυλο όλο έλεγε εχτές ότι θα κάτσει να γράψει, αλλά πάλι εγώ θα βγάλω τον όφηξ από την οπή!

Δώσε μου λίγο χρόνο να ξεμπερδέψω με τα οικιακά μου και θα επανέλθω εντός της σήμερον.

2:09 AM

 
Blogger susurada said...

Το σαβατοκύριακο που πήγα στο χωριό μου έπειτα απο πολλάαααα χρόνια, βρήκα και γώ τους μικρούς μου ξεχασμένους θησαυρούς.. 1.Καδράκι με τη Sarah Kay του οποίου η κορνίζα είναι υφασμάτινη και χοντρή σαν μαξιλαράκι με πολλές μικρές φραουλίτσες!Σπουδαίο κομμάτι και υπόσχομαι οτι απο το χρόνου που με το καλό θα πάω σε δικό μου σπιτικό θα έχει εξέχουσα θέση σε κεντρικό τοίχο!2.μαξιλαράκι σε σχήμα καρδιάς με το γνωστό ζευγάρι "love is..."3.μαξιλαράκι σε σχήμα καρδιάς που απεικονίζει τη Χιλιοποδαρούσα και να η φλασσσά... πόσες φορές έκατσα να μετρήσω τα ποδαράκια σε αυτό το μαξιλάρι για να δω αν όντως είναι χίλια!Επίσης στο σαλόνι του σπιτιού υπήρχαν σεμεδάκια πάνω στους καναπέδες και πάνω στην τηλεόραση!!!!Νομίζω οτι αυτά τα σεμεδάκια χρειάζονται ξεχωριστό ποστ για να τα τιμήσουμε,βέεεβαια!

3:53 AM

 
Blogger aurora_eyes said...

Αχ πριν λίγα λεπτά μάλωνα τη γιαγιά μου για το -ευτυχώς κομψό- σεμεδάκι πάνω στην τηλεόραση. Η δικαιολογία της ότι το έχει για να μην γλυστράει το ρολόι που έχει πάνω στην τιβί δεν με έπεισε...

3:55 AM

 
Blogger susurada said...

Kάποτε η τηλεόραση ήταν κάτι που δεν υπήρχε σε όλα τα σπίτια και οι νοικοκυράδες ένοιωθαν την ανάγκη να τη στολίσουν για να την αναδείξουν και γι αυτό ίσως έβαζαν τα σεμεδάκια απο την προίκα τους. Θυμάμαι πάντως μια φορά που βλέπαμε όλη η παλιοπαρέα μια ταινία ακατάλληλη ,μη με ρωτήσετε τι - δε θυμάμαι, και είχαμε βάλει το σεμεδάκι να καλύπτει το γράμμα Α ώστε να μην υποψιαστούν οι πρεσβύτεροι τι παρακολουθούσαμε ευλαβικά.. άρα είχε και μια χρησιμότητα!

4:28 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Αγαπητοί μου αναγνώσται lakelost και aurora eyes,

το σεμεδάκι στην τιβί είναι σούπερ θέμα προς συζήτηση! Κλασικό, θα το δεις σε κάθε ελληνικό σπίτι!

Όπως καταλαβαίνετε έχουμε κι εμείς και η μαμά μου διατείνεται ότι η χρήση του -εκτός της διακοσμητικής-είναι για να προφυλάσσει την τηλεόραση από τη σκόνη την οποία έλκει λόγω ηλεκτρισμού (η γυναίκα αυτή δεν στερεύει ποτέ από δικαιολογίες για να περάσει το δικό της!)

βεβαίως πρώτο βραβείο εφευρετικότητος στην lakelost για την καταπληκτική χρήση του σεμέν για να καλύπτει το Α(κατάλληλον)!!!

Και βέβαια ζηλεύω τρομερά για το καδράκι sarah Kay! Τις προάλλες βρήκα και εγώ το άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα που κολούσαμε τότε!

Και κάτι ακόμη: αν δείτε στο κέντρο της Αθήνας μια κοντή παχουλή να κρατάει μια μαύρη τσάντα υφασμάτινη με στάμπα το ζευγαράκι Love is... when one kiss is never enough, είμαι εγώ!

4:49 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Εγώ πάλι βλέπω:
1. ενα πράσινο μπουκάλι με μπαγιάτικο νερό που έχω βαρεθεί να το αλλάξω
2. ένα φορτιστή για μπατατίες
3. ένα φλιτζάνι χρώματος σκούρου μπλε που γράφει "Budapest" με ελληνικό καφέ μέσα
4. το κινητό μου
5. το σταθερό μου
6. το mp3 player μου
7. ένα ζευγάρι σκουλαρίκια
8. ένα 20εδρο ζάρι (τεράστιο με γαμάααατο χρωμα-σκούρο κυπαρισσί με νερά)
9. την Athens voice της προηγούμενης εβδομάδας
10. την αντζέντα μου και
11. πολλά cd, dvd με τα κουτιά τους

3:00 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ωραία λίστα!

Αλλά μου κίνησε την περιέργεια το 20ερδο ζάρι: πώς γίνεται να έχει 20 έδρες; Προφανώς δεν είναι κυβικό ε;

8:46 AM

 

Post a Comment

<< Home