80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Thursday, June 08, 2006

Μετά από σένα το χάος


Δεν θα γράψω πολλά για το θρύλο του Γιάννη Φλωρινιώτη... Έχουν μιλήσει άλλοι αξιότεροι από μένα.

Ήθελα μόνο να του πω κι από εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί είναι αυτό που είναι: ένας άνθρωπος γεμάτος κέφι και φαντασία, ένας αληθινός showman, ένας καλλίφωνος πρίγκιπας της νύχτας με τραγούδια γεμάτα αγάπη, τρυφερότητα, απόλυτο έρωτα, αλλά και φιλοσοφική διάθεση...Ναι, αγαπητοί μου αναγνώστες, φιλοσοφική διάθεση.

Το πιό αγαπημένο μου τραγούδι του είναι το Χάος που οι στίχοι του αποτελούν θα έλεγα μια προσωκρατικής λιτότητας προσέγγιση στην ψυχολογία του Νεοέλληνα:

Μεγάλε,
είσαι ο πρώτος Μεγάλε (Μεγάλε),
μετά από σένα το Χάος (Μεγάλε),
μετά το Χάος πάλι εσύ...

Σεβαστέ μου κύριε Φλωρινιώτη,
επιτρέψτε μου να σας απευθύνω το ίδιο αυτό τραγούδι
Μετά από εσάς το Χάος, μετά το Χάος πάλι εσείς!

Και κάτι τελευταίο -διότι από αυτό το μετερίζι έχω πάρει απόφαση να εξομολογούμαι τα πάντα. Το πιό τρελλό μου όνειρο είναι να χορέψω στο μπαλέτο του μεγάλου κυρίου Γιάννη Φλωρινιώτη. Το ξέρω ότι είναι απολύτως απραγματοποίητο, αλλά δεν μπορεί κανείς να πάψει να ονειρεύεται, έτσι δεν είναι;

(Συμβιβάζομαι και με τρίτο ρόλο σε επανέκδοση της εκπληκτικής του ταινίας "Το Κορίτσι του Μπαρ".)

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Η Φωτογραφία είναι του Διαμαντόπουλου ή του Καλφαμανώλη;

12:51 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Δεν έχω ιδέα!
Σημασία έχει το πρόσωπο, έτσι δεν είναι; Θεός, με το λακάκι του και με τα όλα του.

Και πρόσεξε λεπτομέρεια κεντητικής απόδοσης του αυτοφυούς κρίνου (lilium candidum), στην παράδοση της μινωικής κεντητικής που μόνον η Φλωρεντίνη Καλούση μπόρεσε να αναβιώσει. Με εξαίρεση των Φλωρινιώτη βέβαια. (Τυχαία η συνάφεια των ονομάτων τους; Δεν νομίζω...).

1:27 AM

 
Blogger enteka said...

καλά, η φωτογραφία είναι τέλεια!
τον έχεις δει ποτέ live? (εγώ όχι)Αν ναι, πώς ήταν, και, χόρεψες πάνω στο τραπέζι μπας και σε προσέξει και σε βάλει στο μπαλέτο του;
:)

5:37 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@fixes: Καλός και ο Κοινούσης δε λέω, αλλά λίγο βαρύς για τα δικά μου γούστα...Οπωσδήποτε μεγάλη μορφή κι αυτός.

@έντεκα: Τώρα ξύνεις πληγές καλέ μου φίλε, διότι ο καλός μου Μάρκος είχε υποσχεθεί το χειμώνα ότι θα πάμε και αθέτησε την υπόσχεσή του!!! Το φυσάω και δεν κρυώνει!
Άν πήγαινα να είσαι σίγουρος ότι δεν θα δίσταζα να ανέβω στην πίστα να δείξω στον κύριο Γιάννη τι αξίζω. 'Ατιμη ζωή.

8:21 AM

 
Blogger cobden said...

Ευτυχώς το όνομα Φλωρινιώτης, έχει άξιους συνεχιστές!Και η Αννούλα και ο υιος Φλωρινιώτης βαδίζουν στα βήματα του πατέρα!Έχει δει κανείς καμιά από τις ποντιακές ταινίες που γύριζε την δεκαετία του 80???

3:18 PM

 
Blogger enteka said...

δεν εχω αντέξει ολόκληρη ποντιακή ταινία του, για λίγο έχει πλάκα, though.
μάλωσε με τον γιο του; κάτι άκουσα πρόσφατα, ότι ο γιος του θα ήταν σε ένα μεσημεριανάδικο και θα έλεγε το παράπονό του. ξέρει κανείς κάτι;

6:41 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@cobden: Όχι, δυστυχώς μόνο στιγμιότυπα. Τι να μου κάνουν όμως; Εγώ θέλω ολόκληρη ταινία να χορτάσω.

@έντεκα: Όχι, δεν άκουσα τίποτα. Ε, όχι να διαρραγεί και το τελευταίο αρραγές μέτωπο...
Εκτός αν εννοείς τον άλλο γιό του τον μεγαλύτερο που παντρεύτηκε πριν κανένα χρόνο στον Άγιο Νικόλαο στον Πειραιά (ούτε η Λαμπίρη να ήμουνα).

6:57 AM

 
Blogger enteka said...

ααα μάλλον για τον μεγαλύτερο θα έλεγαν! ρε γμτ, γιατί κανένα κανάλι δεν έχει αγοράσει ακόμη την ιδέα για Floriniotis Family Reality? Κάθε τόσο προσπαθούν να το πουλήσουν και τονίζουν την επιτυχία του Osbornes Show αλλά κανένα κανάλι δεν ενδιαφερθηκε.
(Κατά τα άλλα τους δείχνουν απ' το πρωί ως το βράδι, αλλά χωρίς να τους πληρώνουν)
χχχ

5:04 AM

 
Blogger amvro said...

Θ°Ε°Ο°Σ°

-τον προτιμώ στις ταινίες του

2:48 AM

 
Blogger vina said...

η Τζέην είναι και πάλι κοντά σας για να σάς ενημερώσει για τα τεκταινόμενα από το μέτωπο Φλωρινιώτη. Ο Γ.Φ. μάλωσε με τον γιό του το Νίκο! Από ό,τι είπε ο πατήρ, κόλακες φούσκωσαν τα μυαλά του υιού πείθοντάς τον να αναζητήσει την τύχη μόνος χαράζοντας τον δικό του δρόμο. Επίσης προχθές ο Φίλιππος Καμπούρης στην εκπομπή του ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕ ΡΩΤΑΓΕΣ? είχε βιντεο κλίπ του Γ.Φ. που (με σόφτ πορνό) τραγουδούσε με την Καλή Φερρη άλλο ένα υπέροχο άσμα, κι όλα αυτά στα βάθη της δεκαετίας του 80 (η Κ.Φ. έλεγε ότι ήταν μέσα 90, αλλά δεν τα χάφτω εγώ κάτι τέτοια)
άλλες απορίες?

4:05 AM

 
Blogger enteka said...

thanks jane!!!
:)

1:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ανεβάστε νεο πόστ...Να θυμηθούμε πχ αυτό το " πως τα βγάζαμε" στα διάφορα παιχνίδια...σήμερα έχω φάει το κεφάλι μου να θυμηθώ τη συνέχεια στο εξής:

"ακαταμμακατασουκουτουμπεαμπεφαμπεντομινε..."

7:03 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Καλή μου Τζέιν, σ'ευχαριστούμε
πολύ για τις πληροφορίες!

Είχε δίκιο λοιπόν ο Έντεκα για τον καυγά!

Το βίντεο βεβαίως το είδα κι εγώ -αν και το γνώριζα βεβαίως-βεβαίως ήδη! Προκειται για αντικείμενο υψηλής τέχνης!

Nonprivatelife: ετοιμάζω ποστ έκπληξη, που θα ανεβάσω εντός της ημέρας!

6:48 AM

 
Blogger cyco said...

τσεκαρε λίγο αυτό
www.koproskilo.gr/floriniotis.html

11:35 AM

 
Blogger cyco said...

www.koproskilo.gr/floriniotis.html

11:36 AM

 

Post a Comment

<< Home