80's revival! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...

Sunday, June 18, 2006

Τα σχολεία ξανανοίγουν!


Έκθεση 8η
Πειραιάς, 6 Δεκεμβρίου 1982
Θέμα: "Το σχολείο μου"

Το σχολείο μου βρίσκεται στην οδό Ζέας 81. Περιλαμβάνει έξι αίθουσες οι οποίες πλημμυρίζουν από παιδιά που το αγαπούν.
Ένα από αυτά τα παιδιά είμαι και εγώ και αγαπώ το σχολείο μου. Είναι ένα αγαπητό κτίριο που βρίσκεται λες ανάμεσα από θηρία εννοώντας -ποιές άλλες- τις πολυκατοικίες που βρίσκονται γύρω του.
Είναι ένα μονόροφο κτίριο γεμάτο γνώση. Είναι το πιό σοφό κτίριο στη γειτονιά μου.
Το κτίριο αυτό περιλαμβάνει και τη δική μου αίθουσα. Εκεί βρίσκονται τόσα πράγματα που μας συντροφεύουν στο μάθημά μας. Είναι πρώτα ο πίνακας πράσινος με τα άσπρα του γράμματα, η μικρή βιβλιοθήκη με τα όργανα της χημείας και της γεωμετρίας και πάνω απ'όλα το θρανίο όπου γράφομε.
Τα παιδιά της τάξης μου αποτελούν την έκτη τάξη που έχει τα πρωτεία ανάμεσα σ'όλες τις τάξεις.
Από εδώ πέρασαν παιδιά που βρίσκονται τώρα στο Πανεπιστήμιο και στις Ανώτερες Σχολές.
Το σχολείο αποτελεί την πρώτη έδρα του παιδιού και όλοι το σέβονται και το αγαπούν. Βέβαια υπάρχουν και μερικοί που καταστρέφουν τα διάφορα έπιπλά του, μα κατά βάθος το αγαπούν κι αυτοί.
Το σχολείο είναι ένα πνευματικό κέντρο που συγκεντρώνει τόσα παιδιά κάθε μέρα για να απολαύσουν τη χαρά της γνώσης.

14 Comments:

Blogger I.I said...

και τι δεν θα έδινα να ήμουν στην αναμονή για την πρώτη μέρα στο σχολείο. να ετοιμάζω σάκα, μολύβια, τετράδια, να έχω τη μάνα μου να με κυνηγάει να με κουρέψει για να πάω ευπρεπής-γιατί το κατσόμαλλο δεν μαζευόταν με τίποτα-
τον πατέρα μου να χαμογελάει περήφανος που ήρθε επιτέλους η ώρα και την αδερφή μου να ζηλεύει που αυτή είναι μπουχτισμένη ήδη από μαθηματικά και γεωμετρίες και έχει ξεχάσει τη χαρά του "πρωτακίου"...

Α, σε ποια νεροτσουλήθρα στο παρελθόν με έριξες...τουλάχιστον δροσίστηκα!!!

12:37 PM

 
Blogger Provato said...

αν στο δημοτικο έγραφες τέτοιες εκθέσεις....


ΦΑΚ ΦΑΚ ΦΑΚ ΦΑΚ ΖΗΛΕΥΩ Ο ΑΠΆΙΣΙΟΣ!

ΦΑΚ!

μπεεεε

12:43 PM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Ιούδα μου,
νεροτσουλήθρα δε λες τίποτα!

Πορβατούλη μου,
authentic η έκθεση! Δεν άλλαξα ούτε κόμμα! Έκτη δημοτικού: φουλ στην αφέλεια!

12:57 PM

 
Blogger enteka said...

τέλειο!!!
xxx

exeis ki alles??

4:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ρε γαμώτο εμείς δεν προλάβαμε αυτό το αναγνωστικό...

6:37 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ιφιμέδεια ψοφάω να δω τα υπέροχα γράμματα σου στο δημοτικό...ανέβασε μας από τετράδια σημειώσεις...

6:39 PM

 
Blogger cobden said...

Α, Ιφιμέδεια , πρέπει να ήσουν καλή μαθήτρια στο δημοτικό!Πέρνατε και βαθμούς μέχρι το 10,ε??Τίβαθμό έβγαζες?? Θέλω να δώ έλεγχο σου :)Εμείς προλάβαμε την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του ΠΑΣΟΚ και πέρναμε μόνο Α και Β ( για να μην πληγώνονται τα παιδιά!!)..Κι εμείς πάντως σαν αναγνωστικό είχαμε το Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ,( Με τελευταίο κείμενο το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ του Κωστή Παλαμα ...Μας είχαν βάλει να το μάθουμε απέξω και το θυμάμαι ακόμη : Ο ήλιος λάμπει σαν ένα αστέρι/βουνά και κάμποι/δέντρα, νερά/γιορτάζουν πάλι/καθώς προβάλει/το καλοκαίρι/θεού χαρά) και έχω μια φρικτή υποψία πως δεν έχει αλλάξει από τότε...

12:13 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Επειδή ετοιμάζω μεγάλη μετακόμιση, βρήκα ντοσιέ με εκθέσεις της περιόδου 1982-1984!

Πέρασα όλο το σ/κ να τις διαβάζω και να κλαίω από τα γέλια. Σκέφτομαι να τις ανεβάζω εδώ. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι το πόσο αφελής ήμουν -ή φαινόμουν ότι ήμουν- για την ηλικία μου. Το 1982 ήμουν 10 χρονών. Σήμερα ένα δεκάχρονο παιδί αποκλείεται να γράφει τέτοιες ανοησίες νομίζω. Από την άλλη έχουν και μια αθωότητα όλα αυτά.

Επίσης διέκρινε και μεγάλη ηθικοπλαστική διάθεση. Όταν επιστρέψω σπίτι θα σας ανεβάσω σχετική μου πραγματεία με τίτλο "πως να είναι κάνείς καλός χριστιανός"!!!

1:34 AM

 
Blogger enteka said...

εννοείται να τις ανεβάσεις όλες!
διάβαζα τις προάλλες εκθέσεις από το γυμνάσιο και καταντράπηκα με τις εξυπνακίστικες γενικεύσεις (και με τα ψέματα!) μου.
:)

6:07 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

@nonprivatelife: Δεν ήταν ωραία τα γράμματά μου. Μικρούλικα και στρογγυλούλικα. Όσο για ωραίο γραφικό χαρακτήρα.. δεν έχω δει καλύτερο από τον δικό σου!

@cobden: Καλό σπασικλάκι ήμουν τι να σου πω! Πέρναμε αριθμητικούς βαθμούς τότε, αλλά στις εκθέσεις βρήκα μόνο παρατηρήσεις τύπου "Καλή", "Πολύ καλή", κλπ.

Η δημοσιευθείσα ήταν κατά τον δάσκαλό μου "Καλή". (Και πολύ μου έβαλε ο άνθρωπος!)

10:14 AM

 
Blogger Xilaren said...

βρε συ, πόσο καλά έγραφες! ΣΟΥΠΕΡ!

2:06 AM

 
Blogger Nikos Best Songs said...

Για το 1982 το "καλή" ίσως και να ήταν δίκαιο, όμως για το 2006 θα έπαιρνες σίγουρα ΑΡΙΣΤΑ! (Δεν μπορείς καν να φανταστείς την λεξιπενία των νέων σήμερα)
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για κανέναν να απολογείται για τις εκθέσεις του στο σχολείο. Φυσικά ήμαστε ότι γράφαμε τότε ή μήπως κάνω λάθος;

6:21 AM

 
Blogger Ιφιμέδεια said...

Φυσικά δεν κάνεις λάθος Νίκο μου.
Εγώ νομίζω ότι οι εκθέσεις αυτές αντικατοπτρίζουν μια αγωνία να ενταχθώ στον κόσμο των μεγάλων και να γίνω αποδεκτή.

12:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:23 AM

 

Post a Comment

<< Home